Only 4 you

Nu har jag faktiskt bestämt mig föratt på allvar försöka uppdatera bloggen oftare och bättre. Och dethär jag gör ENDAST för min sötnos Madde som vill ha något att läsa :) Puss på dig!

Idag har jag iallafall gått i skolan, och efter det har jag tagit en lång shoppingrunda och spenderat alldeles för mycket pengar ;) Till att börja med var det jag, Rebecca och Sofie, men efter en stund så åkte Rebecca hem och jag och Sofie fortsatte. Jag fick iallafall med mig följande saker hem:

* 1 par vita Converse - 699:-
* 1 väska - 199:-
* 1 par leggings - 99:-
* 1 foundation - 225:-
* 1 tunika - 249:-

Jag är supernöjd! Tyvärr kan jag inte lägga upp bilder nu för jag är hos Alex, vilket betyder ingen kamera. Men jag gör det imorgon när jag kommer hem. Nu ska jag käka en sen middag. Xoxo, Lisa.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

WOOOHOO!

nu blev jag glad :)

faan va gött nu har jag någonting att längta till varje dag :D<3

2009-09-17 @ 19:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0