" måste man vara både snygg och sjunga bra? "

Hello :)
förlåt för dålig uppdatering men nu ska jag bättra mig!
Har varit ganska mycket med ny skola nya vänner m.m.
Men nu har jag verkligen lovat mig själv att bli bättre!

Kollade just klart på idol, och helt ärligt, jag mår dåligt av hur
dåliga vissa människor är ^^ hahah!
Medans vissa är hur bra som helst!

Förresten har duktiga jag ocså bestämt mig för att bättra mig i skolan
och direkt när jag kom hem satte jag mig och pluggade ikapp lite :)

Imorgon har jag sovmorgon, mycket slöööönt!
Så ska gå och kolla på en film och städa klart mitt rum nu hade jag tänkt.
bloggar mera sen!

xoxo, Rebecca


Kommentarer
Postat av: bauer

hahhaha, de är lite kul . för varje gång ni säger "Mycket dålig uppdate av mig, Ska bättra mig !" så skriver ni så vaarje gång :D men , de får mig att skratta (a)

de är lite kul ;) <3

2009-09-15 @ 22:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0