The Happening

Hallå hallå! Nu är vi hemma igen. Eller, vi har varit hemma i cirka en timme men har just kollat på den nya serien True Blood på ettan. Verkar hyfsat bra så den ska jag nog se nästa vecka också. Det var iallafall oerhört skönt att komma ut och prata av sig lite. Emelie kom även en stund så satt vi bara och mös, drack cola, rökte och snackade om allt och inget. Nu sitter jag och väntar på att mitt hår ska torka så jag kan gå och lägga mig sen. Skola imorgon, men har bara två lektioner. Slutar halv tolv, då ska jag och Rebecca åka in till stan och möta upp söta lilla Madde som vi inte har träffat på super länge. Vi ska iallafall käka lunch tillsammans vid fridhemsplan (för alla intresserade) sen kanske vi ska ta en liten shopping tur. Ska iallafall bli najs. Shoppade lite idag, men det visar jag imorgon, för det blir min outfit tills imorgon :) Nu är det dags för sängen. Upptäckte just att The Happening går på tv. Puss på er alla!










Kommentarer
Postat av: caroline andersson

taack <3

2009-08-29 @ 14:22:08
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hej hopp. Hoppas dagen är underbar! I morgon är jag tillbaka på riktigt med ny design och sånt, så förlåt att jag varit urkass på att svara på din kommentar ♥

2009-08-29 @ 15:43:40
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0