Knocks you down

Sådärja! Nu har jag fixat lite grejer här på bloggen så den ser lite finare ut. Som ni kanske ser så är jag inte någon riktig höjdare på bloggdesigner, men den här får duga tills vi har fått våran nya som vi har beställt. Det känns sjukt fräscht med en ny blogg. Den gamla blev lite tråkig på nått sätt, jag vet inte varför. Men jag gillar variation, så om några månader kommar jag säkert vilja byta igen. Haha, nej men den här får vi väll försöka hålla oss kvar i.

Imorgon är det iallafall skola och jag börjar 08.20 med italienska. För er som inte vet så har både jag & Rebecca just börjat gymnasiet, så det är väldigt spännande med en helt ny skola. Vi båda går i samma klass, en linje som heter ITEK (IT-ekonomi). Hittills så verkar både skolan och linjen superbra, så jag är nöjd med mitt val!

Nu hade jag nog tänkt att dras mig till sängs. Ska ändå upp hyfsat tidigt imorgon. Om jag hinner med en dagens outfit då så ska jag absolut slänga in en, annars får ni den efter skolan. Slutar tio i fyra imorgon så jag är väll hemma runt halv fem. Nu ska jag föna håret. Skriver nog ett inlägg innan jag kryper ner i sängen. Puss sålänge!


Jag vill ha mera sommar!







Kommentarer
Postat av: Anonym

jag läser också italienska :D

faan va gött, vi kan plugga tsm :D

2009-08-24 @ 20:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0