090831

Godkväll alla läsare! (Om det finns några? :P)
Jag sitter i soffan och kollar på CSI Miami. Idag har jag äntligen köpt mig lite block till skolan, så nu kan jag börja anteckna ;) Haha, jag är alltid så efter. Jag har tillochmed en läxa tills imorgon, men jag har ingen aning om vad det är för läxa. Jag ska iallafall till tandläkaren imorgon vid elva tror jag, så jag kanske missar lektionen som jag har läxa till. Får kolla schemat, har inte hunnit lära mig det ännu ^^

Nu funderar jag på att kanske gå och ta ett långt, skönt bad. Lägga lite ansiktsmask och typ fixa naglarna och så. Skulle vara sjukt skönt. Vet bara inte om jag orkar pallra mig upp ur soffan, ligger så jävla bra här, haha :D Nu börjar iaf CSI, när det är slut får vi se hur jag gör med badet, eller om jag bara tar en dusch. Puss /Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0